Expres: Eleven Band Arrow

I takéto reči sa šíria medzi vrchnosťú a sponnosťú:

Inak o Remate Ti ani hovoriť nebudem, lebo aj tak neprídeš (hihi), ale o tomto Ti poviem: V sobotu 22.4. o 13.30 bude z Hlavnej zastávky Remata, zo štvrtého krytého nástupišťa a dvadsiatej prvej koľaje vypravený transatlantický express “ELEVEN BAND ARROW” mašinfíra Nautilus Handlová, registračné číslo SK021. Cestujúci budú pred vstupom do exkluzívnych priestorov expresu podrobení bezpečnostnej prehliadke, pri ktorej bude požadované mať pri sebe minimálne jedno vysielacie zariadenie CB, ktorého používanie počas jazdy bude prísne povinné. Budú podrobení kontrolným otázkam, ktorých účelom bude zamedziť šíreniu kacírskych myšlienok o nedokonalosti CB pásma a podobných nezmyslov.

Trasa expresu: Remata hlavná zastávka – Kremnica (dedina v údolí) a späť.

Počas náročnej jazdy v tuneloch (jeden z nich o dĺžke 3,6km), mostoch, hore a dole kopcami, budú vykonávané bezpečnostné prestávky za účelom venčenia vážených cestujúcich expresu a prehliadok prírodných úkazov ako napríklad prieskumná štola u T. G. Masaryka, vetracia šachta Bralská diera 105 m. Je myslené aj na duchovne založených pánov, ktorí môžu svoje potreby ukojiť v kláštore pri Geometrickom strede Európy. Pozor, dámam, aby nedochádzalo k nepredvídaným situáciám s možnými trvalými následkami, je povolená len návšteva Geometrického stredu Európy. Taktiež bude možné nahliadnuť do kabíny mašinfíra vybavenej najmodernejšou technikou a tak poznať akou náročnou prácou mašinfírovanie je. Upozornenie – mašinfíra nie je možné počas jazdy kŕmiť, napájať ani inak rušiť. Ak jazda expresu nebude prerušená náhlymi lavínami s horského masívu Skalka Mountain, či výbuchom skoro činnej sopky Grič-Zuv , či nepredvídanými žalúdočnými ťažkosťami vážených cestujúcich a úspešného dosiahnutia koncového bodu na ďalekom východe, bude vykonaná technická kontrola, doplnenie paliva vozidiel expresu, ako aj posádky a cestujúcich a expres ELEVEN BAND ARROW sa vydá na spiatočnú ďalekú cestu doposiaľ nevídanými rýchlosťami.

Ak sa chceš pridať, klikni tu.

Loading

O Marconi PE

Na CB pásme som od januára 1996. Členom Slovenského CB rádioklubu som sa stal v 1997. Som spolu zakladateľom exp. Marco Polo, neskôr exp. Baťovan. Cébečko ma sprevádza takmer všade. V roku 2008 som získal rádioamatérsku koncesiu N a v roku 2010 triedu E so značkou OM4MM. Venujem sa DXingu a kontestingu.
Tento obsah bol zaradený v AKCIE A SÚŤAŽE, AKTUALITY. Zálohujte si trvalý odkaz.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

*